اینجا همه چی در همه

من دخترم...
            از تبار حـــــوا . . .
                                 سرچشمه احساســـــم . . .
                                                                  و آتشفشان غــــرور . . .
 عشوه های ناخودآگاهم وجودت را می لرزاند . . .
 صدای لطیفم احساساتت را به غلیان در می آورد . . .
 من یک دخترم !
                      بانوی بهشتم . . .
                                          از جنس آتشــــــم . . .
                                                                  ســـــوزان . . .
                                                                                    داغــــــــ . . .
 وجودت را به آتـــــش می کشم با گرمای وجــــــودم . . .
 زندگی می بخــــــشم به روزگار یخــــــ زده ات . . .
 اما بازهم من دخـــــــترم . . .
                                از آنچه می اندیشــــــــی فاصله دارم . . .
من غرقـــــم . . .
                غرقـــــــــ در دریای احساســــــــم . . .
                                                      تن پوشــــــــم از ابریشم عشــــق است . . .
هوس در دایره لغات زندگیـــــــم نقشی ندارد . . .
حرمت نمی شــــــکنم . . .
هوسرانی نمیـــــــــکنم . . .
دل نمی شکــــــــــنم . . .
نگاهم هرز نمــــــــی رود . . .
دنیایم با تو فرقــــــــــ دارد . . .
از زمین تا به آســــــــــــمان . . .
منبع آرامشـــــــــــم تنهاییست . . .
 بی کسیم را با آغوش نامحرم برطرف نمی کـــــــــــــنم . . .
 اگر قادر به لمـــــس و درک حرف هایم شدیــــــــــ ،
 
 بدان:
 
ضعيفــــــــــــ نيستم
من دخـــــــــــــترم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. پنج شنبه 6 فروردين 1394 . 18:19
اینجا همه چی در همه
ABOUT

خوش اومدی دوست عزیزم خوشحال میشم نطر بزاری
CATEGORIES
TAGS
OTHER



کد متحرک سازی عنوان وب

دریافت کد قفل راست کلیک